[Skip Header and Navigation] [Jump to Main Content]
האגודה לצדק סביבתי בישראל
  • דף הבית
  •   |  
  • אודות
    • רקע
    • צוות וועד מנהל
    • תומכים
  •   |  
  • תקשורת
  •   |  
  • ניוזלטר
  •   |  
  • המלצות
  •   |  
  • גלריה
  •   |  
  • צרו קשר
  • עברית
  • English
  • العربية
האגודה לצדק סביבתי בישראל
[Jump to Top] [Jump to Main Content]

תחומי פעילותפעילות האגודה לצדק סביבתי בישראל

  • צדק אקלימי - מחקר מדיניות אקלים חברה וכלכלה
  • צדק סביבתי ללא גבולות
  • מגדר וסביבה
  • משילות סביבתית, דמוקרטיה סביבתית - מקומי, אזורי, בינלאומי
  • מדיניות צדק סביבתי - ניירות עמדה,דוחות מחקר, דיונים
תנאי שימוש



הפעלת הרכבת הכבדה לעומת רכבת קלה בגליל

בחינת תוכניות הרכבת הכבדה והרכבת הקלה בין עכו וכרמיאל

תחומי פעילות:
  • משילות סביבתית, דמוקרטיה סביבתית - מקומי, אזורי, בינלאומי
  • מדיניות צדק סביבתי - ניירות עמדה,דוחות מחקר, דיונים
תגים:
  • האוכלוסיה הערבית בגליל
  • מדיניות צדק תחבורתי
  • משילות - סביבה ותכנון
  • נגישות
  • ניידות חברתית וכלכלית
  • צדק סביבתי
  • צרכי אוכלוסיה
  • תכנון מרחבי
יניב רונן   |  שני, 19-אפר'-2010
מרכז המחקר והמידע, הכנסת

AEJI story

האגודה לצדק סביבתי יזמה דיון ציבורי ונושא רכבת בגליל בסוף שנת 2009., בעקבות חשיפת העובדה שהממשלה מקדמת תכנית תחבורתית לאזור עכו-כרמיאל שאינה עונה על צרכי התושבים באזור.

המסמך המצורף נכתב לבקשת חבר הכנסת ד"ר חנא סוייד,  ועניינו בחינת התוכניות לרכבת כבדה ולרכבת קלה (להלן:  רק"ל)  בגליל.  במסמך נבחנים היבטים שונים של שתי תוכניות מקבילות:  בניית קו רכבת כבדה בין עכו לכרמיאל ובניית קו רק"ל בין עכו לכרמיאל, כחלק ממערך של רכבות קלות בין חיפה לגליל.   למרות היתרונות והכלכליים המובהקים התועלות הסביבתיות החלופנה התכנונית לגבי רכבת קלה בתוואי עכו-כרמיל כלל לא נדונה בממשלה.

train_plans_alternative_research_knesset_2010.pdf

Share this